onsdag 22 juli 2009

Bloggtorka och regnsommar


Idag har det varit en bra dag. Den började jobbigt med att jag vaknade på unviersums sämsta humör. Jag gick till tandläkaren och efter det kom Jens och barnen och plockade upp mig med bilen. Jens körde oss till Bergakungens biosalong där jag och barnen såg Ice Age 3, barnen skrattade mycket och jag med. Filmen var verkligen rolig och bra och lite otäck.

När jag och barnen kom hem drog Jens hem till Daniel för en kväll ute med massa goda öl skramlande i en påse. Vi andra fick besök av både syster Kattis med kusinerna Kevin och Johanna samt min goa kompis Camilla och hennes små godingar Pontus och Gabriel. Vi åt ihop och hade såå kul tillsammans.

Jag sitter och väntar på att Axel ska somna. Jonathan sover redan medan Axel har bestämt sig för att vara uppe längre än mamma. Han är en envis och gullig kille.

Imorgon åker jag till familjen Rydiander och Jens och barnen far till farmor och Dieter i Bankeryd. Jag ansluter på lördag.

Semestern hittills har varit bra men usch vad det regnat och blåst. Nu vill jag ha mer bad och sol. På tisdag åker vi till Danmark över dagen och hoppas på en fin dag med utflykt till vackra Hirtshals och Nordsjömuseet.

God natt! Jag snart erkänna mig besegrad av nattugglan Axel.

Hälsar den förlappade bloggaren

Inga kommentarer: