torsdag 2 juli 2009

Sommar-rapport

Jag har varit dålig på att skriva här det sista. Jag antar att det beror på att det är sommar och det finns så mycket annat som lockar. I morgon är det min sista arbetsdag inför semestern, jag längtar verkligen efter semester nu. Första veckan blir vi mest hemma, Jens och barnen åker ett par dagar till svärfars hus i Väjern. Jag passar på att vara själv. Fortsätter det otroliga vädret så ska jag hänge mig åt sol och bad vid Saltholmens nakenbad tror jag. Hoppas få möjlighet att träffa vänner också. Nästa fredag bär det sedan norröver till en stuga i OrsaGrönklitt som vi har hyrt en vecka. På vägen upp stannar vi en natt hos familjen Lundgren och min söta gudson Liam, på vägen ner stannar vi en natt hos goda vänner i Örebro. Resten av semesterna ska vi roa oss som andan faller på. Inga konkreta planer med andra ord.

Inga kommentarer: