onsdag 8 juli 2009

Lite babbel

Nu är Jens och barnen på väg hem från Bohuslän. Jag har slappat i dagarna tre så det kommer väl bli något av en chock att återgå till det vanliga livet. Det bästa är att jag verkligen har kommit ner i varv och jobbat känns som ett minne blott. Nu håller jag på och skriver listor över vad vi behöver ha med oss till stugan i Orsa-Grönklitt. Det är en del att tänka på, mycket som kan hända och mycket som ska hända. Jag har massa saker jag vill se och uppleva i Dalarna.
Nu ska jag greja lite i köket, packa ner mina goda nybakade jitterbuggare och fixa lite i skåp och hyllor. Jag har dessutom köpt hem purfärska små rödbetor som jag tänkte koka till middag åt mig. Bara äta dem med lite salt och smör och några skivor stekt halloumi. Gott och enkelt!

Inga kommentarer: