onsdag 26 augusti 2009

Sjukdagar

Nu är jag less på detta viruset. Blev förkyld förra veckan men kände mig bättre på fredagen och verkligen pigg på lördagen. På söndagen var det kört igen och jag nös frös och hade ont i skallen och kroppen. Nu har jag legat med sprängande skalle i flera dagar men tror mig ana en bättring. Tyvärr är humöret ganska uselt efter all huvudvärk. Positivt i alla fall att huvudvärkstabletterna hjälper nu det gjorde de inte de andra dagarna. Jag vet inte om jag kommer kunna jobba i morgon, jag hoppas det för jag är urtrött på detta.

På fredag ska jag vara planerat sjukledig och göra ett mindre kirurgiskt ingrepp i underkäken. En tand där har bråkat och tokat sig så nu ska den karvas ut, jag ska drogas för ingreppet är tydligen jobbigt eftersom jag har haft så många infektioner. Efter droger är det inte någon bra idé att gå till jobbet så jag får lulla hem - go och glad och utan bråkande tand.

Inga kommentarer: