onsdag 5 november 2008

Godmorgon till en ny värld (kanske)

Obama har blivit president, tänk det är ju fantastiskt att den minst knäppa vann valet. Hoppas att han inte gillar krig och sån skit utan att han tar tag i orättvisorna nu när han fått makten.

Jag ska iväg och klippa mig, det är sannerligen välbehövligt. Snuvan hänger i men ändå känner jag en viss förbättring. Det verkar kallt ute så jag får väl ladda med mössa och vantar. Eftersom jag kom upp tidigare än beräknat har jag bestämt mig för att ta en liten frukostfika på Petit Café i Haga innan jag går till Hårkaoz och låter Anna sätta saxen i håret. Ska även passa på att träffa Sissel en snabbis innan hon börjar jobba vid 13. Jag klurar på vad jag ska köpa till Inger som fyller 60 i morgon, jag har en del idéer men är inte säker. Nu ska jag borsta tänderna, kolla när vagnen går till Järntorget och hasa mig ut genom dörren för första gången sen i söndags.

Inga kommentarer: