fredag 14 november 2008

Utmanad av Kajsa

Nu fyller jag i listan som jag blivit utmanad av Kajsa att göra!

Hur lång är du?-
165 cm kort
Vilken ögonfärg har du?- Blågrå
Vilken hårfärg har du?- En nyans ljusare än svart säger min frissa Anna på Kaoz
Familj?-Man och två söner samt kissen Siri
Har du någon bil?- Ja, vi har en renault scenic men jag har inget körkort!
Musik du lyssnar på?- Ja det är blandat allt från Bon Jovi till Säkert
Vem ringde dig senast?- Jens
Var tror du att du befinner dig om tio år?- I ett radhus på Högsbohöjd
Vilka städer har du bott i? Göteborg är den enda staden sen ar jag bott i småorter som Moheda och Alvhem
Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?-Typ 290 varav säkert hundra onödiga ;-)
Vilket program läste du på gymnasiet?- Hotell och restaurang
Vilken är din favoritglass?- Cookies and cream, vanlig vanil, lakrits mfl
Kan du några andra språk än svenska?- Engelska och lite bibel-hebreiska (i det religionsvetenskapliga programmet läste jag det till D-nivå men vill betona att jag kan lite)
Har du någonsin åkt ambulans?- Ja en gång på egna meriter efter en bilolycka och en gång i tjänsten på andras meriter så att säga
Har du fått fortkörningsböter någon gång?- Nix pix
Favorit drink?- Black russian, vodka russian, gin lemon
Hur gör du för att lufta din ilska?- Skriker eller slår lite lagom i dörrar
Vad är du rädd för?- Att det ska hända mina nära och kära något hemskt
Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?- 6 år faktiskt
Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?- Snålhet, oärlighet, översitteri
Hur många tatueringar har du?- En sol på ankeln, vill gärna ha en lotusblomma på underarmen också
Vad ska du göra idag?- Jag har varit på massage, hälsat på på jobbet, fredagshandlat och nu återstår fredagsmyset med familjen och när barnen lagt sig ska jag och Jens mumsa färska räkor

Inga kommentarer: