måndag 3 november 2008

Sjuk

Jag är jätteförkyld och sjuk. Helgen har varit bra men snorig och igår kväll brakade förkylningen ut i en fullständig snorkatastrof med ont i skallen, halsen och lock för öronen. Dessutom hes som sjutton vilket bara Jonathan verkar uppskatta. Han tycker att mamma låter jättekul. Pojkarna har haft det kanon hos farmor och Dieter och inte alls längtat efter oss. Jag och Jens har halvt längtat ihjäl oss.. orättvist, som Axel skulle säga. Det blir ingen matsedel eller några längre inlägg idag däremot en liten tacksam och gladlista...

Jag är glad och tacksam...
...för att jag har en underbar familj
...för att Alvedon och Nezeril ger tillfällig lättnad i snordimman
...för att jag kunde sova bort en timme i eftermiddags
...för att jag snart ska lägga mig
...för att jag ser fram mot att må bättre...imorgon hoppas jag

Krax krax och sov gott!

Inga kommentarer: