onsdag 6 augusti 2008

Jobbdag igen

Jens har just gått iväg med Jonathan för att påbörja inskolningen på hans nya fritids på Västerhedsskolan. Jonathan hade svårt att somna igår och var orolig för att vara blyg på fritids. Idag när han vaknade var han i sitt esse och mycket förväntansfull. Hoppas det går bra! Axel har antingen vaknat på fel sida eller så känner han sig helt enkelt hängig. Han har bäddat ner sig i soffan och kollar på barnkanalen. Han fryser så det är väl feber på gång :-(
Igår kväll fixade jag på min kära balkong. Det blev mysigt även om den är trång. Jens tycker balkongen liknar ett växthus. Inga tomater eller paprikor har mognat ännu men änglatrumpeten är svindlande nära att slå ut sina jätteknoppar. Den största knoppen på bilden är cirka 10-12cm lång!

Idag är det dags för jobb igen. 13-22! Det ska bli kul att träffa de kollegor som jag inte träffat i sommar. I kväll jobbar jag med Maria A det blir trevligt, jag har saknat henne.

Inga kommentarer: