tisdag 20 januari 2009

Trött bloggare

Det är en trött och sliten bloggare som skriver några korta rader idag. Jag har haft möte med försäkringskassan, sjukgymnasten och min boss. Det var verkligen ett bra möte men anspänningen innan har tagit kol på mig. Jag har sådan tur, har verkligen bra och förstående människor omkring mig. Blir jag för entusiastisk så drar de i bromsen. Det är skönt!

I morgon ska Jens åka med sina elever till hufvudstaden för att besöka riksdagen. Jag är ensam mamma och ska efter lämningen åka och träna innan det är dags för jobb och teammöte med behandlingskonferens. Snälla syster Kattis har lovat hjälpa mig att hämta barnen, tur för mig annars hade jag verkligen fått svårt att få ihop det.

Nu ska bloggaren alldeles strax krypa till kojs - extremt tidigt men jag ska ha med mig Eckhart Tolles bok - En ny jord - och ligga och läsa innan jag somnar.

Natti natti på er läsare!

Inga kommentarer: