fredag 27 februari 2009

Kära alla ni som har undrat hur man kommenterar denna blogg

Jag erkänner härmed att jag då jag startade bloggen verkar ha tryckt in en knapp som gör att bara de som är registrerade (hur vet jag ej) skulle kunna lämna kommentarer. Sen har jag gått och hängt läpp och klagat till er för att ni inte kommenterat tillräckligt. Så häromveckan sa Christina Ahl att hon försökt kommentera och inte lyckats. Jag kollade upp det från jobbet och när jag inte var inloggad kunde inte heller jag kommentera. Fattade noll!! Nu i morse så kom jag på att det måste finnas en inställning för detta och jajamensan det fanns det. Så nu ser jag fram mot kommentarer och ber om ursäkt för mina tidigare klagoinlägg. Felet var mittoch ingen annans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött, Annika! Ikväll ska jag baka kakan som du lämnade recept på häromdagen med granatäpple på, hoppas att den blir lika smaskig som pollykakan! MASSOR MED KRAMAR LISEN