måndag 23 februari 2009

Nya erfarenheter

Idag har jag varit hos Christina och pratat, det är skönt att det finns kloka människor som henne. Efter det åkte jag till Friskis och Svettis och tränande på gymmet. Jag känner av att det var fyra veckor sedan jag var där. Influensa och antibiotika-kuren mot infektionen i käken (under en dum gammal rotfylld tand) har tvingat mig att göra ett ofrivilligt uppehåll i träningen. Men nu är jag med på banan igen och hoppas slippa fler infektioner ett tag framöver.

I eftermiddag ska en reporter från tidnigen Amos komma hit och göra ett reportage om måltiden. Jag är onekligen lite nervös för detta, jag kan inte påstå att jag är särkilt medie-van. Reportaget ska komma med i påsknumrets Göteborgsbilaga som delas ut till alla hushåll i Göteborg. Nya utmaningar ger nya erfarenheter. Bäst jag städar köket lite innan reportern kommer ;-)

Inga kommentarer: