torsdag 18 september 2008

Nöden har ingen lag?

Ikväll har jag träffat gamla kompisgänget Camilla, Susanne och Lisen över en riktigt lååång fika på Sense. Det var verkligen superduperkul att träffas - så himla längesen. Måste bli snart igen, för det finns alltid mycket att prata om.
På väg hem från spårvagnen kan jag säga att jag var rätt nödig och när jag fick syn på stolarna ni ser på fotot här ovanför trodde jag nästan att jag hallucinerade. Visst ser det kul ut?! Denna fantastiska "installation" står precis utanför dörren till fastigheten dit familjen Sissel ska flytta. Undrar om de vet att de kommer att få utedass som räcker både till hela familjen och till ett par vänner. Måste visa henne på jobbet i morgon - deras nyrenoverade badrum kan bli en överraskning.

Nu ska jag lägga mig. Nattinatti!

Inga kommentarer: