fredag 12 september 2008

Personlighetstest - kul fredagspyssel

Du måste prova ett kul test om din personlighetstyp som finns här.

Här är mitt resultat och min personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Knepigt vad väl det stämde med mitt yrkesval...hmmm! Tipset om testet hittade jag hos UnderbaraClara

För er som inte redan känner till UnderbaraClara så måååste ni gå till hennes fina blogg!

2 kommentarer:

Emil sa...

Haha! Visste att du skulle gilla henne!
/Monika M (alltså inte Emil)

Annikas ditt och datt sa...

Visst är hon härlig, är så glad att du tipsade mig :)