lördag 20 september 2008

Välkommen till virus-djungeln

Nu sitter jag här hemma fullständigt bombarderad av ytterligare ett virus (antar jag) Ont i hals, skalle och höger öra, kan livet vara jäkligare? Jag kände ju mig pigg i torsdagskväll. Efter tre timmar på jobbet igår så var det feber igen ...38,4. LIVET ÄR ORÄTTVIST!!!!! För alla som undrar så lovar jag att jag går till doktorn på måndag igen om det inte gett med sig. Beskedet brukar ju vara... du har ett virus, vila dig. (Bitter? Ja!)

Jag hittade lite kantareller (5dl) igår när jag gick ett varv runt huset för att få lite frisk luft - så idag ska vi äta kantarellpaj till kvällsmat. Jag lovar lägga ut recept och foton i kväll om jag inte är fullständigt i däck. Kantarellerna var ganska stora men de var lite torra så jag tror svampskogarna behöver lite regn.

Inga kommentarer: