torsdag 26 mars 2009

Hopp och galopp

Det har varit mycket på jobbet idag. Fast jag har jobbat med Linda HA och Erika och det är skojigt. Har ringt massa samtal för att få tag på vikarier till de dagar jag och Sissel (arbetsledare på Alma) ska utbildas, greja, ha möten och annat smått och gott. Efter träget jobb lyckades jag tillslut få in vikarier på alla passen. Heja mig!

Ikväll är Jens och ser Frölunda-HV71 på Plain Kitchen med ett gäng Jönköpingsbönder. Jag får väl hoppas att de inte blir ihjälslagna av någon Frölunda supporter, fast de mest frälsta sitter väl på Scandinavium och ser skiten live.

Jag och barnen myser hemma. Vi ska se Wild kids och har till Axels stora glädje käkat korv och bröd. Undrar hur jag tänkte när jag och Jens jobbar till fem och jag hade planerat dillkycklinggryta - inte alla verkar det som. Nu leker barnen på Jonathans rum så jag passar på att blogga lite.

En jobbdag kvar sen blir det prat med Christina, afterwork och räkmacka med Åse och sen ledig HELG med la familia - jag längtar redan.

Inga kommentarer: