tisdag 14 oktober 2008

Gräs-änka

Jag är gräsänka från i natt till på torsdag kväll. Jens har åkt till huvudstaden och ska gå en riksdags-fortbildning. Det är en kurs som lärare kan söka till och bekostas av riksdagen. Jens är jätteglad för att han kom med på utbildningen, det är tydligen svårt.

Just nu fjäskar jag för mina två morgontrötta ungar som sitter med frukostbrickor i soffan och kollar på Barnkanalen. Axel är nästan påklädd medan Jonathan ännu bara är iförd Adams-dräkt. Det är inte helt lätt alltid att få fart i dem på morgonkvisten (inte i mig heller)

Jag ska på massage idag. Axelsons gymnastiska institut erbjuder elevbehandlingar. Denna veckan kan man få sig en helkroppsmassage för 200 spänn. Eftersom jag är fortsatt sjukskriven så är det ju perfekt för mig att passa på att prova det.

Inga kommentarer: