onsdag 29 oktober 2008

Vilken dag

Idag har jag fått massage av Ulrika och nu är jag som en urvriden disktrasa. Jag har låtit min arma kropp vila ut i ett bad med lavendeldoft och hoppas att det var vad den stackars kroppen behövde.
Försäkringskassan har ringt och ställt en del frågor om vad jag tycker att jag inte klarar på jobbet nu när jag är sjukskriven. Med de svaren jag gav verkade det som om de hade fått den information de behövde. Den långa handläggningstid jag skrämts av berör bara vissa delar av landet. Varför berättar ingen det? Det måste ju finnas fler sjukskrivna än jag som oroar sig för sin ekonomi och om sjukskrivningen ens ska bli godkänd. Jag berömde kvinnan på FK för ett gott jobb. Hon hade svårt att ta det, sa att de mest får kritik. Vilket jobb! Undrar hur många som blir utbrända på den arbetsplatsen?

Jens har åkt med barnen till farmor Annica och Dieter i Bankeryd. Jag ska klä på mig efter badet och träffa Gudrun från jobbet på en snabb kopp kaffe. Jag och Camilla har bestämt att ta en middag på Maharani. Jens kommer hem först tio i kväll så jag passar på att vara social med världens bästa kompis. Nu måste jag fixa till mig. Tjipp och hej!

Inga kommentarer: