fredag 26 december 2008

Annandag jul

I morse åkte Jens med barnen för att köpa lite saker för pengar de sparat. Lite saker är pokemonkort och ett tv-spel. Jonathan är helt såld på detta med pokemonkort. Jag sov till nio ungefär och fick sen ett par timmar ensam medan de handlade. Jag fixade lite ris a´la malta och annat smått och gott. Vid halv ett kom moster Karin och hämtade mig och vi åkte till Mormor och morfar för att hjälpa till att förbereda dagens släktinvasion och fikat till horderna av klanmedlemmar. Väl hemma från kalalsandet var det dags att fixa middag - tacos till Jonathans stora glädje. Musen Axel åt som just bara en mus kan göra - miniyttepyttelite. Nu har jag planerat myår med Sofia i telefon, förberett lite för morgondagen och halvkollat på KungFuPanda med sönerna. Imorgon bär det av på släktträff med Jens släkt i Falköping och därifrån vidare till svärmor i Bankeryd. Räkna med andra ord med bloggtorka under några dagar - förutom ett och annat mobilt inlägg. Jag återvänder till civilisationen på måndag, Jens och barnen kommer hem på tisdag. Auf Wienerschnitzel!!

Inga kommentarer: