onsdag 17 december 2008

Bråda dagar





Igår kväll blev det inget skrivet på bloggen. Efter personaldagen med paddantur till Liseberg, varm choklad och strosande på nöjesparken och ett avslutande glas rött med Linda på Heaven23 fanns varken ork eller lust att sitta framför datorn.

Idag började jag morgonen med arbete på Hotell Heden, vi sitter i smågruppen och arbetar med teman för utveckling av verksamheten. Vi fick god lunch och bra julklapp. Väl hemma efter en snabbis på stan var jag tvungen att vila en timme innan jag satt igång och lagade middag medan Jens tog en rask promenad i ruskvädret. På kvllen var det terminsavslutning på målargruppen jag har gått i höst. Barnen har varit pigga och feberfria idag så imorgon blir det återgång till skola och förskola för dem båda om inte natten bjuder på nya febertoppar. Jag ska till sjukgymnasten i morgon - jag har misskött mig och varit dålig på att göra min läxa för det har inte funnits ork när barnen varit sjuka och nätterna dåliga.

Inga kommentarer: