tisdag 30 december 2008

Årsrapport 2008

Jag hittade denna frågelistan på ett föräldraforum på nätet, kopierade den direkt och uppmanar alla som läser och bloggar att göra detsamma!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sa ifrån till en person jag aldrig vågat säga ifrån till och det kändes bra
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Karen och Kjell fick en liten Samson. Kajsa och Urban fick en liten Måns.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5.Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Frankrike
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag önskar att jag hade flängt runt mindre på semestern och vilat mer
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
25 september, 6 juni
8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag sjukskrev mig och drog i nödbromsen
9. Största misstaget?
Att jag bet ihop så länge innan jag fattade att jag behövde sjukskriva mig
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft varenda infektion som har gått att få nu i höst
11. Bästa köpet?
Vår nya schäslong
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Fika med vänner??
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Alex och Henrik skickade Mindfullness-skivor till mig då de behövdes som bäst
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Line of fire med E-type och The Poodles som barnen kört så det ryker i cd-spelaren
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det konstiga är att jag har varit både ledsnare och gladare, det har varit ett känslofyllt år
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Promenerat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen
19. Blev du kär i år?
Nej, det har jag varit i tolv år
20. Favoritprogram på TV?
Simon och Thomas
21. Bästa boken du läste i år?
Mig äger ingen av Åsa Linderborg

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmmmm... Singstar??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Abba-singstar
25. Något du önskade dig men inte fick?
Upplevelsepresenter
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hemma med familjen, mormor morfar och 2xmostrar hälsade på
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Avslappnad
29. Vad fick dig att må bra?
Yoga, meditation, samtal och målning
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Idiotisk fråga
31. Vad saknade du?
Inget egentligen
32. De bästa nya människorna du träffade? ?

Jag har väl inte träffat så många nya, kanske min sjukgymnast för hon behövdes

Inga kommentarer: