tisdag 9 december 2008

Jobbdags

Nu ska jag vara på jobbet om tre timmar. Det känns lite konstigt och bra. Idag kom jag upp ur sängen senare än vanligt - klockan var nästan tio. Det fanns till och med ett missat samtal på hemtelefonen så jag måste ha sovit hårt som sjutton. Det är ovanligt och skööönt. Efter en sen frukost och ett lååångt samtal i telefon med lillasyster K hoppade jag i badet med en bok. Nu är klockan strax efter två och jag ska strax hoppa i kläderna och dra ner till stan på en promenad och kanske en fika. Det är slappt och bra, jag är glad att jag känner mig avslappnad och hoppas innerligt att det förblir så. Ny rapport om livet på jobbet kommer i kväll. Hej och hå!

1 kommentar:

Camilla sa...

Det kommer att gå toppenbra!
Ser fram emot att träffa dig snart.
Kramar från mig till dig.