fredag 12 december 2008

En galen pepparkaksgubbe

I morse väcktes jag av Axel som glatt vrålade: Jag är en PepparKaaaaKaaaaaaaaaaa!!!! Jens hade köpt en ny pepparkaksdräkt till honom som han skulle ha på Lusse-samlingen på förskolan idag. Han var glad och HÖGLJUDD och verkade verkligen laddad för dagen. Jag ska ta en dusch och en macka innan det är dags för sjukgymnastik med Christina F. Vi fortsätter med Basal Kroppskännedom och jag tycker det är jättespännande. Kattis ska hämta mig där och så ska vi åka till dialysen och lämna kakorna till personalen. Jag hoppas jag hinner hem lite innan eftermiddagens tre timmar på jobbet. Nu kommer jag vara ledig tre dagar. Nästa vecka har vi två olika personaldagar som jag kommer svepa förbi några timmar så då blir det bara en dag på själva arbetsplatsen och det blir först nästa söndag. Oj oj nu ser jag klockan och måste skutta in i en varm dusch.

Inga kommentarer: