måndag 22 december 2008

Blogg-torka

Har inte fått skrivit här på ett par dagar. I söndags jobbade jag och sen kom familjen Wallberg-Sörqvist hit och käkade lasagne. Hemskt trevligt hade vi. Idag har jag jobbat, julfixat och ätit pastamiddag med Camilla - himlans trevligt det med. Ikväll har jag hunnit förbereda paj, janssons och gravad lax till julafton. Vi brukar ta med paj, laxbullar med romsås och getostfyllda dadlar hem till Jens syster Petra. På julaftons eftermiddag kommer min pappa med sambo, hans svärföräldrar och mina systrar, killarnas kusiner Johanna och Kevin och Kattis man Lennie. Lennie älskar Janssons så därför gör jag det (Jens och pappa gillar det med)

Jag är glad och tacksam idag....

...för att det har gått bra att jobba
...för att jag har en kanonbra handläggare på FK
...för att alla julklappar är köpta
...för solen
...för att det går mot ljusare tider nu
...för vänner och familj

Inga kommentarer: